Zásady vracení zboží
NÁŠ POLITIKA VRÁCENÍ
Není vaše objednávka zcela taková, jakou jste očekávali? Omlouváme se, že to slyšíme. U Steve Madden Europe můžete snadno vrátit nepoužité boty, tašky, oblečení nebo doplňky. Nabízíme lhůtu pro vrácení 30 dní, počítáno od dne, kdy byla vaše objednávka doručena.
Doporučujeme vám vyzkoušet si boty na kobercové ploše, dokud si nebudete jisti, že je chcete ponechat. Použijte dodaný balicí lístek k vrácení vaší objednávky. Chybí balicí lístek? Můžete si ho také stáhnout zde.
Postupujte podle následujících kroků:
1. Přejděte na https://stevemadden.returnista.com/ a postupujte podle pokynů k registraci vašeho vrácení. Číslo vaší objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu o objednávce. Vaše číslo objednávky vždy začíná STEV, následované čísly. Po registraci vašeho vrácení obdržíte štítek pro vrácení. Prosím, vyplňte důvod vrácení na balicím lístku a přiložte ho k vaší objednávce.
2. Pečlivě zabalte své vrácení do původního obalu a ochranného papíru. Nezapomeňte přidat tento balicí lístek do krabice. Postupujte podle pokynů kurýra/tiskněte a přilepte štítek pro vrácení na váš balík a odnesete ho na vaši místní poštu.
3. Uchovejte si doklad o odeslání. Náklady na vrácení poštovného nejsou vratné.
4. Očekávejte vrácení peněz do 5 pracovních dnů poté, co jsme obdrželi a zpracovali vaše vrácení. Všechny vrácení peněz budou provedeny na vaši původní platební metodu. Potvrdíme vám to e-mailem.
Adresa pro vrácení
Steve Madden - DSV Solutions NL
Transportweg 7
7041 KK s-Heerenberg
Nizozemsko
Omlouváme se, ale nemůžeme poskytnout žádné předtištěné štítky pro vrácení, protože zákazník nese odpovědnost za náklady na vrácení v našem internetovém obchodě.
Podmínky vrácení
- Vraťte svou objednávku v původním obalu (krabici), prosím ujistěte se, že je vaše vrácení dobře zabalené.
- Karty, samolepky nebo jiné štítky nesmí být odstraněny.
- Prosím přidejte balicí lístek a vyplňte důvod vrácení na vráceném formuláři na vašem balicím lístku.
Vrátit můžeme pouze objednávky zadané na našich vlastních webových stránkách Steve Madden. Jakékoli produkty Steve Madden zakoupené od jiných prodejců musí být vráceny tam, kde byly zakoupeny.
Máte stížnost na některý z produktů, které jste obdrželi? Pak bychom vás rádi požádali, abyste se okamžitě obrátili na náš zákaznický servis se svou stížností a číslem objednávky. Nezapomeňte přiložit fotografie. Na základě vaší stížnosti a fotografií se pokusíme najít vhodné řešení co nejdříve!
Na náš zákaznický servis se můžete obrátit e-mailem: customersupport@stevemadden.eu
Nemůžeme přijmout vrácení, které bylo nošeno, poškozeno, nebo které nevyhovuje výše uvedeným podmínkám.
KDO PLATÍ NÁKLADY NA VRÁCENÍ?
Jako zákazník budete odpovědní za náklady na vrácení. Můžete vrátit svou objednávku s logistickou společností dle vlastního výběru, která je dostupná prostřednictvím naší platformy pro vrácení. Náklady na vrácení se budou lišit v závislosti na zemi, ze které svou objednávku vracíte. Upozorňujeme, že všechny vrácení musí být zaslány zpět do našeho skladu v Nizozemsku. Bohužel není možné vrátit vaši objednávku v obchodě.
KDY MOHU OČEKÁVAT SVOU NÁHRADU?
Odeslání a zpracování vrácení může trvat až 14 dní. Náhradu můžete očekávat do 5 pracovních dní poté, co jsme obdrželi a zpracovali vaše vrácení. Jakékoli náhrady budou vydány na platební metodu, kterou jste použili k provedení objednávky, takže prosím zkontrolujte tuto platební metodu.
POZOR: Uchovávejte svůj doklad o vrácení, dokud nebude vaše vrácení plně zpracováno a uhrazeno. Bez platného dokladu o vrácení nemůžeme zahájit vyšetřování vaší chybějící vrácení. To znamená, že nemůžeme zpracovat náhradu v případě chybějícího vrácení bez platného dokladu o vrácení.
JE MOŽNÉ VYMĚNIT ZBOŽÍ?
Ne, náš systém nám bohužel v tuto chvíli neumožňuje nabízet našim zákazníkům výměny. Pokud byste chtěli obdržet jinou velikost nebo barvu, rádi bychom vás požádali, abyste vrátili svou první objednávku a provedli novou objednávku s produkty, které chcete obdržet.
BUDOU NÁKLADY NA DOPRAVU VRÁCENY, KDYŽ VRACÍM SVOU OBJEDNÁVKU?
Zaplatili jste náklady na dopravu a vrátili jste svou celou objednávku? Pak budou náklady na dopravu plně vráceny. Pokud jste zaplatili náklady na dopravu a vrátili část objednávky, náklady na dopravu nebudou vráceny. Po zpracování vašeho vrácení v našem skladu obdržíte potvrzení o vrácení e-mailem. To bude obsahovat přesnou částku, která bude vrácena.
Upozorňujeme, že se jedná o náklady na dopravu ze skladu na vaši doručovací adresu a ne o náklady na vrácení.
We're available on chat 7 days a week, 9am to 10pm ET.