ČASTO KLADENÉ DOTAZY – Steve Madden Česko

OFICIÁLNÍ DODAVATEL ZNAČKY STEVE MADDEN 

RYCHLÉ A SPOLEHLIVÉ DORUČENÍ

ČASTO KLADENÉ DOTAZY


OBJEDNÁVKY A PLATBY

Jak lze najít konkrétní produkt?

Do políčka pro hledání v pravé liště zadejte název zboží. Pokud název zboží neznáte, umíte se řídit podle příslušných kategorií (např. v kategorii tenisky).

Jsou produkty v košíku rezervovány?

Ne, bohužel produkty v košíku pro Vás rezervovány nejsou. Produkt bude vyskladněn z našeho systému až po jeho objednání.

Jak mohu svoji objednávku zrušit nebo upravit?

Po objednání bude produkt zaslán co nejrychleji k Vám. Objednávku lze zrušit nebo upravit před tím, než obdržíte email o vyexpedování objednávky. Pro zrušení nebo upravení objednávky můžete kdykoli kontaktovat náš zákaznický servis: info@stevemadden.cz.

Co znamená, že si produkt objednám na předobjednávku?

Produkty na předobjednávku jsou produkty, které nemáme momentálně na skladě, ale plánujeme je v určitém čase doskladnit. Toto datum je napsáno vždy u konkrétního produktu. Abyste o produkt nepřišli, lze si jej objednat již dopředu. V tomto případě se jedná o klasickou objednávku, která bude odeslána v momentě, kdy produkt naskladníme.


Jaké formy platby jsou akceptovány?

Objednávku lze zaplatit kartou nebo pomocí Apple Pay či Google Pay. Finanční prostředky budou odepsány přímo z Vaší karty. Při platbě je třeba autorizovat Vaši platbu způsobem, jaký používá vaše banka.

Všechny ceny zahrnují DPH?

Ano, v cenách je zahrnuto DPH.

Jak mohu použít promo kód?

Chcete-li použít slevový kód, můžete jej uplatnit při přechodu z nákupního košíku k pokladně. Po uplatnění kódu se cena upraví. Pokud nebude možné uplatnit slevový kód, produkty v košíku nejsou zahrnuty v podmínkách kódu nebo platnost slevového kódu vypršela. Máte-li jakékoli dotazy týkající se Vašeho slevového kódu, kdykoli můžete kontaktovat náš zákaznický servis: info@stevemadden.cz.

DOPRAVA A DORUČENÍ

Do jakých zemí doručujeme?

Momentálně je možné doručení pouze do České republiky a na Slovensko.


Jaké jsou náklady na přepravu?

 

Způsob doručení

Cena

Způsob platby

Dodání

Dopravce

Objednávka v rámci ČR – 2 500,- Kč a méně

99,- Kč

platba kartou předem

do 1-3 pracovních dnů

DPD

Objednávka v rámci ČR – 2 501,- Kč a více

0,- Kč

platba kartou předem

do 1-3 pracovních dnů

DPD

Objednávka v rámci ČR – 2 500,- Kč a méně

69,- Kč

platba kartou předem

do 1-3 pracovních dnů

DPD - Pickup Point

Objednávka v rámci ČR – 2 501,- Kč a více

0,- Kč

platba kartou předem

do 1-3 pracovních dnů

DPD - Pickup Point

Objednávka v rámci SR – 2 500,- Kč a méně

249,- Kč

platba kartou předem

do 2-4 pracovných dní

DPD

Objednávka v rámci SR – 2 501,- Kč a více

0,- Kč

platba kartou předem

do 2-4 pracovných dní

DPD

Objednávka v rámci SR – 2 500,- Kč a méně

249,- Kč

platba kartou předem

do 2-4 pracovných dní

DPD - Pickup Point

Objednávka v rámci SR – 2 501,- Kč a více

0,- Kč

platba kartou předem

do 2-4 pracovných dní

DPD - Pickup Point

 

Kdy dostanu svoji objednávku?

Balíky zasíláme v rámci ČR do 1 - 3 pracovních dnů od vytvoření objednávky.

Jak můžu svou objednávku sledovat?

Po vyexpedování objednávky obdržíte na email potvrzení spolu s číslem pro sledování zásilky.

VÝMĚNY A VRÁCENÍ

Jaké jsou podmínky vrácení?

Zboží lze vrátit do 14 dnů ode dne doručení Vaší objednávky. Zboží musí být nenošené a nepoužité. Pro vrácení objednávky použijte přiložený formulář pro vrácení (ke stažení). Zboží na vrácení je třeba zaslat v originální krabici a v ochranném obalu. Tyto podmínky se nevztahují pro kamenné prodejny Steve Madden.

Zboží lze vrátit dvěma způsoby:

1. zaslat balík na adresu uvedenou na formuláři jako adresa pro zaslání balíků. Po převzetí balíku námi, Vám budou peněžní prostředky vráceny na číslo účtu, ze kterého byla objednávka placena

2. donést balík na prodejnu i s vypsaným formulářem. Po přijetí balíčku našimi zaměstnanci obdržíte potvrzení o převzetí. Následné Vám budou peněžní prostředky vráceny na číslo účtu, ze kterého byla objednávka placena.

Finanční prostředky Vám přijdou na účet zpravidla do maximálne 14 pracovních dní. O vrácení dostanete potvrzení emailem.

Akceptujeme vrácení zboží, které bylo zakoupeno na našem e-shopu stevemadden.cz. Produkty zakoupené od jiných prodejců nebo jiných zemí neakceptujeme, i když jsou stejné značky.

Kdo odpovídá za náklady při vrácení zboží?

Za náklady při vrácení odpovídáte jako zákazník Vy. Objednávku můžete vrátit společností dle vlastního výběru. Vrácení objednávky na naši prodejnu Steve Madden Chodov v Praze je zdarma.

Mohu objednávku vyměnit?

Pokud chcete zboží vyměnit, můžete tak učinit. Podmínkou výměny je, aby bylo zboží ve stejné částce, v jaké bylo původní zakoupené zboží. Pokud byla na zboží uplatněna jednorázová akce (většinou přes kód), stejná sleva bude uplatněna i na zboží k výměně. Tato podmínka se nevztahuje na položky v dlouhodobé slevě.

REKLAMACE A ZÁRUKA

Jak mohu reklamovat produkt?

V případě reklamace produktu je třeba vyplnit formulář (ke stažení) a zaslat jej na adresu. Pro jakékoli dotazy prosím kontaktujte náš zákaznický servis info@stevemadden.cz.

Jak postupujeme při reklamování produktu?

Jakmile je námi Vaše reklamace převzata, obdržíte potvrzovací email. Reklamace trvá maximálně 30 dní od obdržení balíku naší firmou. Reklamovaný produkt je zaslán k posouzení znalci, který určí, zda je reklamace oprávněná nebo ne. Místo toho je z naší strany možné produkt zaslat k opravě, pokud je daný produkt opravitelný. Máme-li stejný produkt na skladě, místo opravy je možná výměna produktu za nový. Po vyřízení reklamace Vám přijde potvrzovací email is rozhodnutím o reklamačním procesu. Pokud bude Vaše reklamace zamítnuta, produkt Vám bude zaslán na Vaši adresu spolu s rozhodnutím znalce.

Na jaké vady se reklamace nevztahuje?

běžné opotřebování produktu
jakékoli škody, které nejsou způsobeny technickou a výrobní vadou (nesprávné používání, nesprávné skladování, zanedbáním péče,...)
škody způsobené chemikáliemi či praním

ZBOŽÍ ZAKOUPENO NA KAMENNÉ PRODEJNI NENÍ MOŽNÉ REKLAMOVAT NAHORU UVEDENÝM ZPŮSOBEM A JE POTŘEBNÉ JEJ REKLAMOVAT PŘÍMO NA NAŠÍ PRODEJNĚ STEVE MADDEN CHODOV WESTFIELD.

PROMO KÓDY A SLEVY

Jaké jsou všeobecné podmínky pro slevové kódy?

Slevové kódy mají omezenou platnost. Mohou být spojeny se všemi produkty nebo jen s částí produktů. Slevové kódy nelze použít na předchozí objednávky, ani je kombinovat s jinými nabídkami a slevami, pokud to není takto komunikováno. V případě, že objednávku vrátíte, slevový kód již nebude platný při další objednávce
pokud zakoupené zboží měníte, slevový kód se uplatní i na měněný produkt. Pokud je ale tento produkt již ve slevě, slevový kód na něj uplatněn nebude.
Steve Madden Česko má právo kdykoli zrušit nebo změnit jakoukoli akci bez upozornění a dle vlastního uvážení.


Jaké jsou podmínky pro uplatnění slevového kódu při přihlášení k odběru novinek?

  • slevový kód se vztahuje na zboží v plné ceně
  • tento slevový kód je jedinečný a lze jej uplatnit pouze jednou
  • je platný 30 dní
  • slevový kód je platný pouze pro nové odběratele. Pokud jste přes daný email již přihlášen, slevový kód nedostanete



KONTAKT

Jak nás můžete kontaktovat?

Kontaktovat nás můžete pomocí e-mailu: info@stevemadden.cz.

Search
Close

navrhované kategórie

Váš košík

Zavřít

Váš nákupný košík je prázdny.